
A Guide To Socially-Informed Research For Architects And Designers Av Michelle Janning
Topplisten: Taylor & Francis Ltd Kunst og kultur
Produktinformasjon
Utforsk Designverden med "A Guide To Socially-Informed Research For Architects And Designers" Av Michelle Janning
Er du en arkitekt eller designer som ønsker å skape rom som virkelig resonerer med menneskene som bruker dem? Da er denne boken essensiell for deg! A Guide To Socially-Informed Research For Architects And Designers av Michelle Janning gir deg verktøyene du trenger for å samle inn betydningsfulle data som former dine designprosjekter.
Hvorfor Velge Denne Boken?
- Praktiske tips: Få trinn-for-trinn-instruksjoner for hvordan du samler inn nyttig informasjon om klienter og interessenter.
- Evalueringsteknikker: Lær hvordan du kan utføre kontinuerlige evalueringer av designprosjektene dine.
- Involvere interessenter: Inkluder forskjellige aktører i forskningsprosessen for mer helhetlige designløsninger.
Skap En Forbindelse mellom Design og Menneskelig Opplevelse
Michelle Janning gir deg innsikt i hvordan du kan fokusere på ansvarlig og evidensbasert menneskesentrert design. Med eksempler fra ulike prosjekter, fra helsefasiliteter til museer, gir hun deg en forståelse av hvordan prosjektstørrelse kan påvirke metoder for datainnsamling.
Støtt bærekraftig designpraksis
Boken tilbyr også konkrete verktøy for hvordan du kan kommunisere designmessig suksess til potensielle kunder og andre designere. Gjennom å bruke sosialt informerte metoder kan du bidra til økologisk bærekraft i de byggede omgivelser.
“A Guide To Socially-Informed Research For Architects And Designers” er ikke bare en bok – det er en investering i din karriere som arkitekt eller designer. Hold denne boken ved din side, og se hvordan dine design kan bli mer relevante, inkluderende og menneskesentrerte!
Spesifikasjon
| Produktnavn | A Guide to Socially-Informed Research for Architects and Designers av Michelle Janning |
| Merke | Taylor & Francis Ltd |














