
Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet....
fra 160,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Merkevarebygging for administrerende direktører: hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet. Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Forfattere: Jan Blichfeldt Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 104 ISBN: 9788279351368 Vekt: 610 g Forla Abstrakt Innbindin Innbundet Utgitt: 2003 Veil. pris: 367 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Blichfeldt Jan Merkevarebygging for administrerende direktører |
| Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Make Change HappenStanding on the Shoulders of GiantsEnterprise Risk ManagementInvestieren in Fonds fur Dummies
Game Theory: A Comprehensive IntroductionThe CNC InsiderIt's All About The IncomeHard Work Is Not Enough
Clear ThinkingThe Little Book of Trading Options Like the ProsHow to Influence Anyone, Anywhere, Every TimeSoft Skills









