
Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer
Den lojale kunden. Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka......
fra 170,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Den lojale kunden. Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet? Forfattere: Gro Trude Gjestrud, Magnus Söderlund Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 290 ISBN: 9788205327412 Vekt: 816 g Forla Gyldendal Innbindin Innbundet Utgitt: 2004 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Gyldendal Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer |
| Merke | Gyldendal |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 170,- den billigste prisen for Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Ledende eller særlig uavhengig stillingBrilliant AccountingMastering Hidden Costs and Socio economic PerformanceThe Adaptive Leader
The Book of MoneyScheduling in Supply Chains Using Mixed Integer ProgrammingAI EngineeringMechanical and Electrical Equipment for Buildings









