
Guldbrandsen Ib T. Strategizing communication : theory and practice
Produktinformasjon
Oppdag Guldbrandsen Ib T. Strategizing Communication
Velkommen til en dypdykk inn i strategisk kommunikasjon med boken Guldbrandsen Ib T. Strategizing Communication: Theory and Practice. Denne boken, nå i sin andre utgave, gir deg et unikt perspektiv på hvordan strategisk tenkning og kommunikasjon kan revolutionere din tilnærming i dagens medierike landskap.
Hva gjør denne boken spesiell?
- Strategizing i praksis: Lær hvordan du kan handle og kommunisere strategisk ved å forstå og utnytte kontekstuelt viktige faktorer, som konkurranse og teknologiske utviklinger.
- Oppdaterte casestudier: Den nye utgaven inkluderer ferske empiriske eksempler og oppdateringer om sosiale bedrifters bærekraft og krisekommunikasjon.
- Teoretisk innsikt: Få dyp forståelse for relevante teorier som påvirker kommunikasjonsstrategier, inkludert organisatorisk kultur og sosial-materialitet.
Hvem bør lese Guldbrandsen Ib T. Strategizing Communication?
Enten du er student eller en praktiker innen kommunikasjon, vil denne boken gi deg de nødvendige verktøyene for å håndtere de mange utfordringene organisasjoner møter når de kommuniserer i dagens hybride medielandskap.
Fungerer som en veileder
Boken er mer enn bare en lærebok; den er en vital guide til å forstå dynamikken i strategisk kommunikasjon. Hvordan planlegger du for prosessen? Gjennom pedagogiske funksjoner og engasjerende eksempler lærer du å navigere i de komplekse forholdene som former kommunikasjonen i dag.
En investering i din kommunikasjonsfremtid
Gjennom Guldbrandsen Ib T. Strategizing Communication gir du deg selv muligheten til å lykkes i en verden hvor strategisk kommunikasjon er nøkkelen til suksess. Er du klar til å oppdage hvordan strategizing kan gjøres til en kontinuerlig prosess? Skap klare og strategiske kommunikasjonsplaner med innsiktene fra denne boken!
Spesifikasjon
| Produktvekt | 861 g |
| Høyde | 245 mm |
| Bredde | 170 mm |
| Tykkelse | 27 mm |
| Språk | Engelsk |
| Sett | Nei |
| Antall sider | 420 Sider |
| Sjanger | Businesslitteratur, Økonomi og jus |
| Typ | Papirbøker |
| Format | Softcover med klaffer |