
Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors
Topplisten: The University Of Michigan Press Samfunnsvitenskap
Produktinformasjon
Oppdag dybden i Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors
Er du nysgjerrig på hvordan politi, lærere og samfunnsarbeidere opplever og tolker rettferdighet i sine daglige interaksjoner? Da er Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors boken for deg! I denne utgivelsen får du et unikt innblikk i hvordan disse samfunnsaktørene arbeider under press og påvirker livene til folk de møter.
Innsikt og forskning
Siden 1980-tallet har forskning på gateplanbyråkrati formet praksis og teori både i USA og internasjonalt. Den oppdaterte utgaven av Cops, Teachers, Counselors drar nytte av banebrytende forskning fra to amerikanske delstater og fem ulike etater. Boken kombinerer en innovativ tilnærming til historiefortelling og analyse, som gir stemme til de som jobber i fronten av offentlige tjenester.
- Utvidet teoretisk rammeverk: Denne nye utgaven gir en omfattende vurdering av hvordan erfaringene fra feltarbeid kan tolkes i lys av nyere akademiske diskurser.
- Bredt fagområde: Relevant for studenter og fagfolk innen offentlig administrasjon, politikk, kriminologi, sosiologi, og mer.
- Engasjerende innhold: Boken presenterer originale historier og feltstudier som skaper en dypere forståelse av hverdagen til arbeidere på gata.
Hvorfor velge Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors?
Ved å lese Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors får du ikke bare tilgang til akademisk kunnskap, men en levende fortælling som kombinerer erfaringer fra førstehåndsbrukere. Dette er en ufordelaktig ressurs for alle som ønsker å forstå kompleksiteten i hvordan offentlige tjenester interagerer med samfunnet.
Så hva venter du på? Dykk ned i et hav av kunnskap og innsikt som vil berike din forståelse av sosial rettferdighet og hvordan det oppleves av dem som er på frontlinjen. Bestill din kopi i dag!
Spesifikasjon
| Produktnavn | Maynard-Moody Steven Williams Cops Teachers Counselors |
| Merke | The University Of Michigan Press |
