0
Shell Spirax S6 TXME 209 L

Shell Spirax S6 TXME 209 L

Syntetisk transmisjonsolje av høyeste kvalitet for traktorer (UTTO). For våte bremser. SAE 10W-30. API GL-4, AGCO 821 XL, Caterpillar TO-2, Ford M2C-134D, New Holland FNHA-2-C.201.00, John Deere JDM-J20C, Massey-Ferguson CMS M1145/M1143/M1141/M1135, Volvo 97303: 018, WB 101, ZF TE-ML 03E/05F/17E/21F, Case MS 1207/MS 1209...
For øyeblikket har vi ingen tilbud på dette produktet, men vi inviterer deg til å utforske lignende produkter som kan være av interesse.

Produktinformasjon

Oppdag Shell Spirax S6 TXME 209 L – Den ultimate transmisjonsoljen for traktorer

Er du på jakt etter en høykvalitets syntetisk transmisjonsolje til traktoren din? Da trenger du ikke lete lenger! Shell Spirax S6 TXME 209 L leverer optimal ytelse og beskyttelse, spesielt designet for traktorer med våte bremser. Denne oljen har en viskositetsgrad på SAE 10W-30, noe som sikrer jevn smøring under varierende driftsforhold.

Shell Spirax S6 TXME oppfyller kravene fra flere anerkjente standarder, inkludert API GL-4 og flere spesifikasjoner fra industriens store aktører som AGCO, Caterpillar, Ford, New Holland, John Deere, Massey-Ferguson, Volvo og ZF. Dette gjør den til et pålitelig valg for deg som ønsker en olje som fungerer godt under alle forhold.

Spesifikasjoner og Egenskaper

  • Type: Syntetisk transmisjonsolje
  • Viskositetsgrad: SAE 10W-30
  • API Klasse: API GL-4
  • Hva den oppfyller: AGCO 821 XL, Caterpillar TO-2, Ford M2C-134D, New Holland FNHA-2-C.201.00, John Deere JDM-J20C, Massey-Ferguson CMS M1145/M1143/M1141/M1135, Volvo 97303, ZF TE-ML 03E/05F/17E/21F, Case MS 1207/MS 1209

Med denne transmisjonsoljen får du ikke bare en fremragende smøring; du får også dyp beskyttelse mot slitasje og korrosjon, som er avgjørende for å forlenge levetiden til traktoren din. Uansett om du jobber med jordbruk eller anleggsarbeid, er Shell Spirax S6 TXME 209 L den perfekte følgesvenn som takler selv de mest krevende oppgavene.

Så hvorfor velge Shell? Jo, fordi når du velger kvalitet, får du ytelse og pålitelighet. Bli med på mange fornøyde kunder som har valgt Shell Spirax S6 TXME og opplev forskjellen selv!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnShell Spirax S6 TXME 209 L
MerkeShell

Fordeler og ulemper

Fordeler med dette produktet
Ekspertformulert syntetisk olje. Takket være den syntetiske sammensetningen leverer Shell Spirax S6 TXME 209 L jevn smøring under varierende driftsforhold, noe som gir optimal ytelse for traktorer i både mildt og krevende terreng.
Spesifikk for traktorer med våte bremser. Oljen er designet for å fungere på traktorer med våte bremser, noe som reduserer risikoen for korrosjon og slitasje i systemer som er utsatt for fuktighet.
Bred standardkompatibilitet. Ved å oppfylle API GL‑4 samt flere anerkjente industristandarder (AGCO, Caterpillar, Ford, New Holland, John Deere, Massey‑Ferguson, Volvo, ZF) kan motorer og transmisjoner fra mange produsenter brukes uten improvisasjon.
Beskyttelse mot slitasje og korrosjon. Produktene gir dyp beskytter mot mekanisk slitasje og kjemisk korrosjon, noe som forlenger levetiden til både gearbox og tilhørende komponenter.
Viskositetsgrad 10W‑30. SAE 10W‑30 gir både lav vedvarende friksjon og stabilitet i høye temperaturer, noe som kan bidra til bedre drivstofføkonomi og pålitelig drift under varierende arbeidsforhold.
Ulemper med dette produktet
Målrettet kun for våte bremser. Oljen er kun spesifisert for traktorer med våte bremser og kan være mindre egnet for seeseller med tørre bremsesystemer, noe som kan kreve en annen oljetype.
Ingen angivelse for ekstreme temperaturer. Siden spesifikasjonene ikke nevner ytelse i ekstremt kalde eller varme forhold, kan det være en potensiell begrensning for maskiner brukt i ekstreme klima.
Potensiell høyere kostnad. Syntetisk formulering og tilhørende standardbevis kan indikere en høyere pris i forhold til basale mineraloljer, noe som kan være en økonomisk faktor for noen brukere.
Mangel på miljømerking. Det finnes ingen informasjon om miljøstandarder eller ISO‑140‑merking, slik at miljøbevisste kjøpere ikke kan vurdere olje‑påvirkningen uten ytterligere undersøkelser.

Pris og prishistorikk