
Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education
Topplisten: Taylor & Francis Ltd Pedagogikk og psykologi

Populære produkter
Produktinformasjon
Utforsk 'Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education'
Er du klar for å ta undervisningen din til nye høyder? Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education er et banebrytende verk som dykker dypt inn i pedagogisk innholdskunnskap (PCK) slik det brukes i naturfagundervisning. Dette boken gir en grundig oversikt over hvordan PCK-konseptet har utviklet seg siden det ble introdusert på 1980-tallet, og hvordan kunnskapen nå kan anvendes i klasserommet.
Tre sentrale temaer i PCK-forskningen
- Revisjon av PCK: Både problemstillinger, ideer og utvikling blir nøye vurdert.
- Forskningens utvikling: Analysen av utviklingstrender innen PCK.
- Emerging themes: Nye og innovative temaer i PCK-forskning som gir verdifull innsikt.
Boken inneholder de mest moderne forskningsresultatene fra fremstående PCK-forskere innen naturfagundervisning globalt. Hver side er en kilde til inspirasjon for lærere som ønsker å forbedre sin undervisning og støtte elevenes læring.
Hvorfor velge denne boken?
Ved å lese Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education får du:
- En dyptgående forståelse av pedagogisk innholdskunnskap og hvordan den påvirker naturfagundervisning.
- Konkrete verktøy: Praktiske tips for å anvende PCK i egen praksis.
- Et nettverk av fremtredende forskere og deres innsikt, som kan hjelpe deg med å bli en enda bedre lærer.
Ikke la deg gå glipp av muligheten til å styrke dine pedagogiske ferdigheter. Ta fatt på reisen med Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education i dag, og se hvordan ny kunnskap kan forvandle din undervisning!
```Spesifikasjon
| Produktnavn | Berry Amanda Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education |
| Merke | Taylor & Francis Ltd |










