
Hughes Christina Disseminating Qualitative Research in Educational Settings
Topplisten: Open University Press Pedagogikk og psykologi
Populære produkter
Produktinformasjon
Oppdag Hughes Christina: Disseminating Qualitative Research in Educational Settings
Er du nysgjerrig på hvordan forskningsfunnene kan deles på en effektiv måte i utdanningssektoren? Hughes Christina Disseminating Qualitative Research in Educational Settings gir en uvurderlig innføring i et emne som ofte blir oversett i forskningslitteraturen. Denne boken er ikke bare en ressurs; den er en gateway til å forstå de komplekse prosessene bak kvalitativ forskning og hvordan man kan bruke disse funnene i praksis.
Hvorfor Velge Denne Boken?
- Omfattende Oversikt: Organisert i tre deler, gir boken en lettfattelig og kritisk oversikt over de viktigste aspektene ved disseminering av forskningsresultater.
- Case Studier: Inneholder en rekke casestudier fra anerkjente forskere, som viser hvordan deler av kvalitativ forskning kan implementeres i ulike utdanningsfelt.
- Innsikt i Dilemmaer: Boken belyser dilemmaene forskere møter når de ønsker å dele sine funn og hvordan man kan overkomme disse utfordringene.
- Praktisk Tilnærming: Tilbyr verktøy for å utvikle informert praksis i disseminering av forskning i mange utdanningsinnstillinger.
En Verdifull Ressurs for Forskere
Enten du jobber innen voksenopplæring, livslang læring eller tradisjonell skolevirksomhet, vil Hughes Christina Disseminating Qualitative Research in Educational Settings være et nyttig kompendium til litteraturen om utsendelse av forskningsfunn. Boken setter fokus på de ofte oversette aspektene av forskning og gir leserne verktøyene de trenger for å bli effektive formidlere av kunnskap.
Ikke gå glipp av sjansen til å berike din forståelse av forskningsmetodikk! Med sin livlige stil og grundige tilnærming, lover denne boken å inspirere forskere i alle deler av utdanningssektoren. Skaff deg et eksemplar i dag!
Spesifikasjon
| Produktnavn | Hughes Christina Disseminating Qualitative Research in Educational Settings |
| Merke | Open University Press |











